ולריאן טיפות הרגעה- חוכמה של 4000 שנה בבקבוק קטן

פתגם ידוע אומר שנפש בריאה היא בגוף בריא. היום כבר ידוע שגם ההיפך הוא הנכון- גוף בריא בנפש בריאה כי אי אפשר להפריד באמת בין הגוף והנפש. מחלות שונות מביאות גם לפגיעה בהיבטים נפשיים ותופעות רגשיות כמו מתח וחרדה הן בעלות השפעה מכרעת גם על ממדים פיזיים כמו כאבים בחזה, כאבי בטן, תעוקות שונות, דלקות עור והפרעות שינה.

שינה זה לא מותרות

שינה נתפסת כמותרות, אבל היא בעצם חיונית לתפקוד תקין של הגוף. פגיעה במאזן השינה מביאה לחוסר איזון הורמונלי ומשום הדרך לבעיות פיזיות קשות היא קצרה למדי. מכאן שחשוב לטפל בהפרעות שינה, גם אם מקורן הוא רגשי או נפשי. אחד הצמחים היעילים לטיפול בהפרעות שינה על רקע נפשי או רגשי היא תמצית ולריאן.

ולריאן טיפות הרגעה מאפשרות לגוף להגיע לרגיעה מיטבית ומכאן היעילות הרבה שלהן בטיפול בהפרעות שינה שנובעות ממתח, לחץ וחרדה. הצמח העוצמתי מוכר מזה 4000 שנה והוא גדל בעבר באזורי הקור באסיה ובאירופה. התכונות שלו והיכולת לסייע במגוון מצבים רפואיים הובילו לתפוצה רחבה יותר בסין, ארה"ב ומדינות נוספות.

מה יש בו?

ולריאן טיפות הרגעה ממצות את התכונות הייחודיות של הצמח ובכך מסייעות להתמודד עם לחץ, חרדה, עצבנות ובמיוחד נדודי השינה. רכיבי הצמח ובהם הססקוויטרפינים שידועים ביכולת להקל על תחושת דחק, מצבי עומס, חרדות מסייעים לוף לשוב אל השינה הטבעית והטובה על ידי וויסות מערכת העצבים. בצמח יש נוגדי חמצון רבים ממשפחת הפלבנואידים שמביאים גם הם סגולות מרפא עוצמתיות כמו למשל שיפור פעילות מחזור הדם וניקוי מסוכרים ושומנים, תכונה אנטי דלקתית, אנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית שמאפשרת להתמודד עם פולשים ומחזקת את המערכת החיסונית,  שיפור בהתמודדות עם דלקתיות יתר ועם רדיקלים חופשיים שמונע מחלות מנוונות ושימור הפעילות של מערכות הגוף בצורה מיטבית. יתר על כן, ולריאן טיפות הרגעה יעילות למניעת מחלות לב.

העולם שלנו שועט קדימה וכל הזמן מתקדם, אבל בשנים האחרונות יש יותר ויותר חזרה אל הטבעי והמוכר. צמחי מרפא מביאים חוכמה עתיקה ששירתה את האנושות נאמנה אלפי שנים. כיום עם הטכנולוגיה המתקדמת אפשר להביא למיצוי התכונות הרפואיות של הצמחים לשמירה והגנה טבעית על הגוף.

לצ'אט עם נציג
צריכים עזרה?
שלום, איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן